Top 5 suplimente pentru crestere masa musculara

Daca faceti exercitii fizice in mod regulat, probabil ca doriti sa va asigurati ca veti beneficia la maxim. Un beneficiu important al exercitiului este cresterea muschilor si a fortei. A avea o cantitate sanatoasa de muschi va permite sa efectuati cat mai bine exercitiile fizice si sa va descurcati in viata de zi cu zi. De aceea aveti nevoie de suplimente pentru crestere masa musculara.

Trei criterii principale trebuie indeplinite pentru castigul muscular maxim: consumul mai multor calorii decat ardeti, consumand mai multe proteine decat se descompun si un program de exercitii care este provocator pentru muschii dvs.

Desi este posibil sa indepliniti toate aceste criterii fara a lua suplimente alimentare, anumite suplimente va pot ajuta sa va atingeti obiectivele mai usor.

Cele 5 suplimente enumerate mai jos va pot ajuta sa castigati mai multi muschi cu programul dvs. de exercitii.

Top 5 suplimente pentru crestere masa musculara

1. Creatina

suplimente pentru crestere masa musculara

Creatina este o molecula care este produsa natural in corpul dvs.. Ofera energie muschilor si altor tesuturi. Cu toate acestea, luand-o ca supliment alimentar poate creste continutul de creatina musculara cu pana la 40% peste nivelul normal al acesteia.

Acest lucru afecteaza celulele musculare si performanta la efort, promovand castigul muscular. De fapt, un numar mare de cercetari arata ca creatina imbunatateste rezistenta musculara.

Aceasta este o veste buna daca incercati sa acumulati muschi. O rezistenta mai mare va permite sa va descurcati mai bine in timpul exercitiului fizic, ceea ce duce la cresteri mai mari ale masei musculare in timp.

Creatina poate creste si continutul de apa din celulele musculare. Acest lucru poate determina celulele musculare sa se umfle usor si sa produca semnale pentru cresterea muschilor.

Mai mult, aceste suplimente pentru crestere masa musculara pot creste nivelul hormonilor implicati in cresterea muschilor, cum ar fi IGF-1. Unele cercetari arata ca creatina ar putea scadea descompunerea proteinelor din muschii dvs..

In general, multi cercetatori au studiat suplimente de creatina si exercitii fizice, iar un lucru este clar – creatina poate ajuta la cresterea masei musculare.

Creatina a fost, de asemenea, studiata pe larg si are un profil de siguranta exceptional.

Daca sunteti in cautarea unui supliment care sa va ajute sa obtineti masa musculare, luati in considerare mai intai creatina.

2. Suplimente proteice

suplimente pentru crestere masa musculara

Obtinerea de proteina suficienta este esentiala pentru a castiga muschi. Mai precis, pentru a castiga muschi, trebuie sa consumati mai multe proteine ​​decat corpul dvs. descompune prin procese naturale.

Desi este posibil sa obtineti toate proteinele de care aveti nevoie din alimente bogate in proteine, unii oameni se straduiesc sa faca acest lucru.

Daca acest lucru suna familiar, poate doriti sa luati in considerare luarea unui supliment proteic.

Exista multe suplimente pentru crestere masa musculara pe baza de proteine disponibile, dar unele dintre cele mai populare sunt proteina din zer, cazeina si soia. Alte suplimente proteice contin proteine ​​izolate din oua, vita, pui sau alte surse.

Cercetarile arata ca adaugarea de proteine ​​suplimentare prin suplimente determina un castig muscular mai mare la persoanele care fac eforturi fizice decat la adaugarea de carbohidrati suplimentari.

Cu toate acestea, efectele sunt probabil cele mai mari pentru persoanele care nu obtin suficiente proteine ​​in dieta lor normala.

De fapt, unele cercetari arata ca consumul de cantitati foarte mari de suplimente proteice nu ajuta la cresterea muschilor daca urmati deja o dieta bogata in proteine.

Multi oameni se intreaba cata proteina sa manance zilnic. Daca sunteti un individ activ care incearca sa castige muschi, 1–2 grame de proteine per kilogram de greutate corporala pot fi cele mai bune.

3. Suplimente pentru ingrasare

Suplimentele pentru ingrasat sunt concepute pentru a va ajuta sa obtineti mai multe calorii si proteine. Acestea sunt utilizate de obicei de catre persoanele care se lupta pentru a castiga muschi.

Unora le este greu sa castige muschi, chiar si atunci cand consuma cantitati mari de calorii si ridica greutati.

Desi continutul de calorii al suplimentelor pentru cresterea in greutate variaza, nu este neobisnuit sa contina peste 1.000 de calorii pe portie.

Multi oameni cred ca aceste calorii provin din proteine, deoarece sunt atat de importante pentru formarea muschilor. Cu toate acestea, majoritatea caloriilor provin de fapt din carbohidrati.

Exista deseori 75–300 de grame de carbohidrati si 20–60 grame de proteine ​​pentru fiecare portie de aceste suplimente bogate in calorii.

Desi aceste produse va pot ajuta sa consumati mai multe calorii, este important sa va dati seama ca nu exista nimic magic in ceea ce priveste suplimentele pentru cresterea in greutate.

Unele cercetari efectuate la adulti inactivi fizic au aratat ca cresterea drastica a caloriilor poate creste masa slaba ca muschiul, atat timp cat mananci suficienta proteina.

Cu toate acestea, cercetarile efectuate la adulti care au antrenat in greutate au indicat ca consumul unor suplimente pentru crestere masa musculara este mai eficient pentru cresterea masei slabe decat suplimentele pentru ingrasare.

In general, castigurile de greutate sunt recomandate numai daca va chinuiti sa mancati suficienta mancare si considerati ca este mai usor sa beti o scuturare de crestere a greutatii decat sa mancati mai multe alimente reale.

4. Beta-Alanina

Beta-alanina este un aminoacid care reduce oboseala si poate creste performanta la efort.

In plus, beta-alanina poate ajuta la cresterea masei musculare daca urmati un program de exercitiu.

Un studiu a raportat ca adaugarea unui supliment de beta-alanina la un program de antrenament cu interval de sase saptamani cu intensitate ridicata a crescut masa corporala slaba cu aproximativ 1 kilogram mai mult decat in mod obisnuit.

In timp ce este nevoie de mai multe cercetari asupra beta-alaninei si a castigului muscular, acest suplimente pentru crestere masa musculara poate ajuta la sustinerea castigului muscular atunci cand este combinat cu un program de exercitii fizice.

5. Aminoacizi cu catena ramificata

Aminoacizii cu catena ramificata (BCAA) constau din trei aminoacizi individuali: leucina, izoleucina si valina.

Se gasesc in majoritatea surselor proteice, in special in cele de origine animala, precum carnea, pasarile de curte, ouale, lactatele si pestele.

BCAA-urile sunt importante pentru cresterea muschilor si constituie aproximativ 14% din aminoacizii din muschii tai.

Aproape toata lumea consuma BCAA din alimente in fiecare zi, dar este foarte popular sa ia BCAA-uri ca supliment.

Este posibil ca suplimentele BCAA sa va avantajeze numai daca nu mancati suficienta proteina de inalta calitate in dieta dvs.

Aceste suplimente pentru crestere masa musculara nu va pot oferi castiguri musculare maxime daca programele dvs. de nutritie si exercitii fizice lipsesc.

Pentru a castiga masa musculara, trebuie sa mancati destule calorii si proteine, precum si exercitii fizice, in mod ideal cu greutati. Dupa ce regimurile de nutritie si exercitii fizice sunt examinate, poate doriti sa luati in considerare suplimentele alimentare.

Creatina si suplimentele proteice sunt probabil cele mai eficiente alegeri pentru castigul muscular, dar alte suplimente pentru crestere masa musculara pot fi benefice pentru anumite persoane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *