Suplimente pentru incepatori

Exista numeroare suplimente care servesc diferite scopuri, in functie de ambitiile si obiectivele voastre.  Mai jos am enumerat cinci suplimente care merita incercate de catre incepatori. Acest articol este axat in principal pe persoanele care se afla intr-un stadiu incipient in cariera lor de culturism sau fitness si doresc sa isi optimizeze rezultatele dar si elevii cu experienta pot, de asemenea, sa profite de aceste sfaturi.

TOP 5 suplimente pentru incepatori

1. WHEY – Proteine ​​din zer

Praful de proteine ​​din zer este probabil cel mai popular supliment din lumea sportului. Este usor digerat si, prin urmare, absorbit rapid de muschi, ceea ce il face o alegere naturala dupa un antrenament dur. Cand luati proteine ​​din zer imediat dupa exercitiu, reduceti riscul de catabolism (degradare metabolica) si sustineti in schimb anabolismul (sinteza proteinelor musculare), deoarece contine combinatia de aminoacizi de care organismul nostru are nevoie.

Proteina din zer se vinde sub diferite forme. Avand in vedere faptul ca metoda de productie variaza (adica, procesul in care proteina in sine este filtrata si uscata), calitatea proteinei reale, pretul si efectul asupra recuperarii noastre variaza. Cel mai frecvent bem unul sau doua linguri dizolvate in cativa decilitri de apa sau lapte imediat dupa finalizarea unui antrenament, dar il puteti folosi si pentru a stimula continutul de proteine ​​din cerealele de ovaz dimineata.

Cantitatea de proteine ​​de care avem nevoie zilnic variaza si depinde de mai multi factori. Acestea includ genetica, varsta, sexul, nivelul de activitate si starea generala de sanatate. Pentru cel activ, undeva in jur de 1,5 grame pe kilogram / greutate corporala este cantitatea mentionata adesea. Pentru a va feri de deficienta de proteine, consumati cel putin 0,8 grame de proteina pe kilogram / greutate corporala. Pentru a optimiza sinteza proteinei dupa un antrenament greu, adaugati 20-25 g proteine ​​calitative aproape imediat dupa sedinta finalizata.

Pure WPI 100% este o proteina din zer completa care va furnizeaza toti aminoacizii de care aveti nevoie pentru recuperare dupa antrenament. Daca sunteti in cautarea de suplimente pentru o disciplina sportiva, aceasta bautura este perfecta post-antrenament.

2. Creatina – suplimente crestere masa musculara

Dupa proteina din zer, acesta este probabil cel mai stabilit si util supliment. Creatina apare in mod natural in muschii nostri si in alimentele animale, cum ar fi carnea si pestele. De asemenea, se vinde ca supliment alimentar si in acest context, adesea, sub denumirea de Monohidrat. Insusi corpul uman produce aproximativ 1-2 grame de creatina pe zi. Atunci cand este adaugat printr-un aport de suplimente, nivelurile pot fi semnificativ mai mari.

Motivul pentru care atat de multi sportivi sunt interesati sa isi creasca nivelul creatinei este in primul rand pentru ca este un mod sigur, eficient si, de asemenea, un mod legal de a creste atat puterea, cat si masa musculara. Creatina va determina organismul sa stocheze apa suplimentara (in principal in interiorul celulelor musculare), ceea ce poate duce la o rezistenta imbunatatita, precum si la o rezistenta crescuta.

De obicei, se recomanda un aport zilnic de 5 g atunci cand ambitia este de a mentine constant cresterea nivelului de creatina. PLATINIUM PURE CREATINE este un monohidrat de creatina 100% pur potrivit atat pentru sportivi cat si pentru exercitii de zi cu zi.

3. Aminoacizi (BCAA)

Aminoacizii cu lant ramificat esential sunt leucina, izoleucina si valina. Desigur, le veti gasi in alimentele care contin o multime de proteine, ceea ce inseamna ca acestea sunt deja o parte din dieta noastra. Pe de alta parte, sub forma de suplimente, acesti aminoacizi sunt mai concentrati si, prin urmare, absorbtia este mai usoara si mai rapida. Acest lucru face ca pulberea sau capsulele BCAA sa fie deosebit de utile in timpul exercitiului fizic, deoarece creste nivelul de energie, sustine sinteza proteinelor (cresterea muschilor) si, ulterior, imbunatateste si recuperarea. Luati BCAA chiar si in zilele de repaus pentru a pastra masa corporala slaba.

O portie de aminoacizi va ofera aproximativ 10 g de proteine ​​(aproximativ 40 kcal) si sunteti, spre deosebire de cazul pudrei de zer, evitand complet atat carbohidratii, cat si grasimile. Asigurati-va ca le luati intotdeauna pe stomacul gol, altfel mancarea pe care tocmai ati mancat-o va perturba si va intarzia absorbtia rapida, care este scopul real al aminoacizilor.

Aminoacizii pot fi ingerati fie sub forma unui shake, fie prin capsule . Un aminoacid este obtinut din porumb fermentat, ceea ce face ca produsul sa fie potrivit atat pentru vegani cat si pentru non-vegani.

4. Omega 3

Exista numeroase studii care demonstreaza efectele pozitive ale Omega 3. Nu numai ca protejeaza inima si creierul si are un efect antiinflamator si, pe deasupra, poate fi si o idee buna sa il luati daca va luptati cu cateva kilograme in plus. Prin declansarea enzimelor care ard grasimi, Omega 3 poate ajuta in procesul de pierdere in greutate.

Omega 3 este un supliment de ulei de peste relativ unic pe piata si, cu fiecare capsula, obtineti concentratii mari de omega 3, care contin acizi grasi importanti EPA, DHA si DPA.

5. Multivitamine

Multivitaminele trebuie sa fie suplimentul cel mai bine vandut din lume, dintre toate categoriile. Dupa cum sa mentionat anterior, suplimentele alimentare sunt doar suplimente si, prin urmare, nu sunt un substitut pentru o dieta echilibrata altfel, mai ales in cazul comprimatelor sau capsulelor multivitaminice. Dar, in ciuda unei diete bine planificate merita sa fie luate in calcul, deoarece ar putea fi dificil sa obtineti o parte din vitamine pe cale naturala.

Acestea sunt doar cinci suplimente care v-ar putea ajuta sa va atingeti mai rapid obiectivul de fitness. Fiecare persoana are, desigur, nevoia sa individuala, dar aceste sfaturi va vor indrepta cel putin in directia buna daca sunteti interesat sa optimizati rezultatele antrenamentului.

Daca aveti nevoie de ajutor cu ce suplimente vi s-ar potrivi cel mai bine, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *