Metode de slabit

Metode de slabit – Ţie ţi se face foame când treci pe lângă un bufet sau un restaurant?

Sau ţi se face poftă când vezi poza unui desert sau a unui fel de mâncare apetisant într-un magazin sau într-o revistă?

Ori vrei să mănânci desert sau un alt fel de mâncare, doar pentru că arată foarte bine, chiar dacă eşti după o masă copioasă?

Ce reprezinta “poftele”?

Ei bine, dă-mi voie să-ți spun că poftele sunt o iluzie creată în timp de obiceiurile noastre alimentare, o dependent de care poţi scăpa relativ uşor, cu puţină planificare şi control.

Ce facem cand apar acestea?

Conştientizarea problemei este primul pas. Poftele devin o problemă atunci când se repetă zilnic sau de mai multe ori pe zi, kilogramele se adună, iar orice dietă de slăbit devine un calvar pe care nu îl poţi duce la capăt.

“Dieta”, este unul dintre cele mai rostite cuvinte de către femeile din întreaga lume. Cine nu îşi doreşte să arate bine, să fie slabă, tonifiată şi frumoasă?

Câteva schimbări de rutină pot face adevărate minuni cu silueta ta, chiar dacă nu ţii o dietă strictă. (Metode de slabit)

E cunoscut faptul că acele diete care promit rezultate spectaculoase rapid sunt dăunătoare sănătăţii şi nici nu pot fi ţinute o perioadă lungă de timp. În plus, în cazul multora, apare şi efectul de yo-yo.  

Care este cea mai buna metoda de a slabi?

Cea mai bună metodă de a slabi şi a va menţine greutatea, este de a slabi treptat. Specialiştii susţin că poţi face acest lucru fără fi nevoie de un regim, doar prin câteva schimbări in viaţă de zi cu zi.

Aceeasi specialisti sustin ca pentru obtinerea si mentinerea unei greutati optime, nu sunt necesare regimuri de slabit stricte, ci doar cateva schimbari in viata de zi cu zi. (Metode de slabit)

Mancati zilnic micul-dejun!

Acesta este un obicei comun in randul persoanelor care au slabit si au reusit sa isi mentina greutatea.

Foarte multe persoane cred ca a sari peste micul-dejun le ajuta sa scape de calorii, dar, in realitate acestea ajung sa manance mult mai mult in cursul zilei.

Pentru micul-dejun este recomandat un castron cu cereale si fructe sau produse alimentare cu continut scazut de calorii

Bea mai multa apa!

Un prim pas pentru o slabire rapida este sa te hidratezi corect. Potrivit medicilor, nu este suficient sa bei doi litri de lichide pe zi, daca acestea inseamna, printre altele, cafea, alcool sau sucuri dulci, carbogazoase.

Apa ajuta la sporirea arderilor din interiorul celulelor, astfel ca, pentru ca digestia sa se faca usor si sa elimini sanatos toxinele, trebuie sa bei 1,5 – 2 litri de apa pe zi. Celelalte lichide sunt in plus. (Metode de slabit)

Stabiliti o ora incepand cu care sa nu mai mancati; astfel veti evita “gustarile” din timpul serii.

Beti o cana cu ceai, mancati o bomboana sau un iaurt daca aveti pofta de ceva dulce dupa masa. Apoi spalati-va pe dinti pentru a nu fi tentati sa mai mancati si altceva.

Mananca fara graba!!

Unul dintre factorii care duc la ingrasare este si mancatul pe fuga, in fata calculatorului sau a televizorului. Renunta la acest obicei.

Daca infuleci pe nerespirate mancarea din farfurie, va dura mult pana cand te vei simti satul, astfel ca vei avea tendinta sa mananci si mai mult.

Una dintre cele mai simple metode de slabit rapida este sa iei masa departe de orice factor care ti-ar distrage atentia si sa aloci circa 30 de minute pentru asta. Mananca rar, meste bine alimentele si vei vedea ca te vei satura mai repede decat sperai. (Metode de slabit)

Consumati legume si fructe!

Consumul ridicat de legume si fructe este deseori umbrit de consumul de mancaruri cu continut caloric foarte ridicat. Incercati ca primul fel de mancare sa fie o salata sau o portie de supa. Aprovizionat-va cu fructe si legume si consumati la fiecare masa. Astfel, va veti imbogati dieta cu vitamine, minerale, fitonutrienti, fibre si nu veti mai fi tentati sa consumati dulciuri sau alte produse cu foarte multe calorii.

Consumati proteine!

Adaugarea proteinelor fara grasimi la fiecare masa va ajuta sa va simtiti satul si va impiedica sa mancati mai mult decat va este necesar. Consumati iaurt, nuci, unt de arahide, oua sau fasole.

De asemnea, specialistii recomanda mese scurte si dese (la un interval de 3-4 ore), pentru a va mentine glicemia la un nivel normal. (Metode de slabit)

Platinium Thermogenic Protein are in compozitia sa ingrediente naturale și are rolul de a intensifica metabolismului grăsimilor si de a te scapa de celulita inestetica.

Care sunt beneficiile suplimentului Thermogenic Protein?

Beneficii:

✔ contribuie la remodelarea corporala,
✔ reduce apetitul și controleaza senzatia de foame,
✔ sprijina eliberarea energiei,
✔ susține sănătatea sistemului cardio – vascular,
✔ imbunatateste performantele fizice in timpul antrenamentelor,
✔ intensifica metabolismul pentru arderea grasimilor.

Thermogenic Protein pentru femei, contine:

»  82% proteina concentrata din zer
»  L-Carnitina pentru arderea grasimilor, fiind un aminoacid, este tot 100% natural
»  Extract de Ceai Verde, tot pentru grabirea arderii grasimilor

Consumati portii mici!

Daca ati redus cu doar 10-20% portia de mancare, nu veti pierde in greutate. Majoritatea portiilor de mancare servite atat la restaurant cat si acasa sunt mult mai mari decat este necesar. Pentru a reduce portiile de mancare folositi castroane, farfurii si pahare mai mici.

Fa miscare!

 Nu folosi numai regimul alimentar pentru a slabi. Sportul este un aliat de pret. Cu ajutorul acestuia poti topi kilogramele in plus, insa poti totodata sa iti modelezi corpul dupa bunul plac. (Metode de slabit)

Respectarea celor 3 mese + 2 gustari!

Multe femei fac greseala de a sari peste micul dejun ori de a ignora masa de pranz. Acest lucru nu este deloc indicat, intrucat iti saboteaza silueta si eforturile de a slabi. Nu sari peste nicio masa, mananca putin si des, iar kilogramele in plus vor disparea unul cate unul.

Consumati produse fara grasime!

Folositi variantele fara grasime (light) a sosurilor pentru salate, a maionezei si a altor produse. Ca substituenti folositi: mustarul in locul maionezei la sandwichuri, laptele degresat in loc de frisca la cafea, un pic de otet la salate in loc de sosuri cu continut caloric ridicat.

Consultul medical!

Orice femeie ar trebui, in primul rand, sa mearga la medic pentru a afla mai multe despre cauza obezitatii sale.

Care sunt cauzele ingrasarii?

Responsabile pentru kilogramele acumulate sunt caloriile consumate in exces, insa pot exista cauze ascunse ale apetitului marit – de pilda, unele tratamente medicamentoase pot avea ca efect secundar sporirea senzatiei de foame. Intr-o asemenea situatie, medicul poate schimba tratamentul.

Vezi aici pachetul de slabire conceput pentru femei

Vezi aici pachetul de slabire conceput pentru barbati

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.