Cum sa slabesti 5 kg in 7 zile?

Daca te intrebi cum sa slabesti 5 kilograme intr-o saptamana, atunci trebuie sa stii ca este nevoie sa urmezi un plan eficient. Desi nu este o solutie pe termen lung, acest lucru iti poate lansa calatoria de pierdere in greutate si te poate motiva pentru schimbari mai durabile pe termen lung.

Acest plan nu este recomandat daca ai antecedente de tulburari alimentare, cum ar fi anorexia. Desi cu siguranta este posibil sa pierzi 5 kg intr-o saptamana, nu va fi grasime pura a corpului.

Datorita deficitului de calorii necesar pentru a arde fiecare kilogram de grasime, pur si simplu nu este posibil sa arzi in siguranta 5 kilograme de grasime pura din corp in doar o saptamana.

Totusi, asta nu inseamna ca nu poti pierde atat de mult in greutate si totusi sa pari mai slab.

In timp ce o mare parte din pierderea in greutate va proveni cu siguranta din grasimea corporala, vei scadea si kilogramele pierzand excesul de greutate din apa.

Acest lucru se datoreaza in parte faptului ca acest plan va scade nivelul de insulina si face corpul sa scape de carbohidratii depozitati, care retin apa.

Desi corpul tau poate stoca doar 300-500 de grame de carbohidrati intr-o forma cunoscuta sub numele de glicogen, glicogenul pastrat detine de trei ori aceasta greutate in apa.

Nivelurile reduse de insulina vor face, de asemenea, rinichii sa elimine excesul de sodiu, ducand la o retentie redusa de apa.

Iata cei 7 pasi pe care trebuie sa ii urmati pentru a pierde 5 kilograme intr-o saptamana.

1. Mananca mai putini carbohidrati si mai multe proteine ​​slabe

cum sa slabesti

Raspunsul la intrebarea – cum sa slabesti – este dieta. Poti pierde cateva kilograme urmand o dieta cu continut scazut de carbohidrati doar cateva zile. De fapt, multe cercetari au aratat ca o dieta cu continut scazut de carbohidrati este un mod foarte eficient de a pierde in greutate si de a imbunatati sanatatea.

O scadere pe termen scurt a aportului de carbohidrati poate reduce, de asemenea, greutatea apei si balonarea.

Acesta este motivul pentru care persoanele care merg cu un nivel scazut de carbohidrati vad adesea o diferenta la scara inca din dimineata urmatoare dupa inceperea dietei.

In plus, prin faptul ca mananci multe proteine poate contribui la reducerea poftei de mancare si in acelasi timp, stimulandu-ti metabolismul.

Incearca sa elimini sau sa reduci drastic toti carbohidratii de amidon si zahar pentru o saptamana. Inlocuieste-le cu legume cu continut scazut de carbohidrati, crescand in acelasi timp aportul de oua, carne slaba si peste.

2. Mananca alimente intregi si evita cele mai multe alimente prelucrate

Cand incerci sa pierzi in greutate rapid, atunci iti poate fi util sa ai o dieta simpla bazata pe alimente intregi.

Aceste alimente te vor ajuta sa mananci mai putine calorii, fara sa-ti fie prea foame.

In timpul saptamanii, ar trebui sa te asiguri ca mananci mai ales alimente intregi, cu un singur ingredient. Evita majoritatea alimentelor care sunt foarte procesate.

Mancarea bogata in proteine slabe si legumele cu continut scazut de carbohidrati pot fi incredibil de satisfacatoare chiar daca nu primesti atat de multe calorii.

3. Reduce-ti aportul caloric urmand aceste sfaturi

Reducerea aportului caloric poate fi cel mai important factor atunci cand vine vorba de pierderea in greutate.

Daca nu mananci mai putine calorii decat consumi, nu vei pierde grasime.

Iata cateva sfaturi simple pentru a reduce aportul de calorii:

Contorizeaza caloriile: cantareste alimentele pe care le mananci. Foloseste un instrument de contorizare a caloriilor pentru a urmari cantitatea de calorii si nutrienti pe care le consumi.

Doar mese principale: redu gustarile si nu manca nimic dupa cina.

Fara condimentele: elimina condimentele si sosurile dens-calorice.

Completeaza cu legume: Umple farfuria cu legume si limiteaza carbohidratii amidonici si grasimile adaugate pentru o saptamana.

Alege proteine ​​slabe: alege proteine ​​cu mai putine grasimi, cum ar fi puiul si pestele.

Fara bauturi dulci: in schimb, opteaza pentru apa, bauturi cu zero calorii, ceai sau cafea. Shake-urile de proteine ​​sunt in regula daca le socotesti ca masa.

4. Ridica greutati si incearca antrenamentul cu intervale de mare intensitate (HIIT)

Exercitiul fizic este una dintre cele mai bune metode de a arde grasimi si de a-ti imbunatati aspectul.

Antrenamentul de rezistenta, cum ar fi ridicarea in greutate, poate duce la o cantitate similara de pierdere in greutate ca antrenamentul aerobic regulat. De asemenea, te ajuta sa adaugi sau sa iti mentii masa si forta musculara.

Antrenamentele de formare a rezistentei la nivelul intregului corp sunt, de asemenea, o metoda excelenta pentru a reduce cantitatile de carbohidrati ale corpului si greutatea apei, ceea ce poate duce la o scadere brusca a greutatii.

Cresterea greutatilor iti poate proteja, de asemenea, metabolismul si nivelul hormonilor, care scad adesea in timpul dietei.

Antrenamentul cu intensitate mare (HIIT) este o alta metoda de antrenament foarte eficienta.

Cercetarile sugereaza ca 5-10 minute de HIIT pot duce la beneficii similare sau mai mari pentru sanatate si pierderea in greutate de cinci ori mai mare decat prin exercitiu obisnuit.

Ca si cresterea in greutate, poate reduce rapid depozitele de carbohidrati musculari si poate stimula si alte aspecte importante ale pierderii in greutate, cum ar fi metabolismul tau si hormonii de ardere a grasimilor.

Poti efectua HIIT de trei-patru ori pe saptamana dupa un antrenament sau ca parte a regimului tau normal de antrenament. Este foarte important sa faci acest lucru cu 100% efort sau intensitate. Majoritatea sprinturilor nu trebuie sa dureze mai mult de 30 de secunde.

Iata cateva protocoale pe care le poti incerca. Acestea pot fi efectuate pe loc sau in exterior, sau aplicate pe un aparat cardio, cum ar fi o bicicleta, rower sau banda de alergare:

Sesiunea 1: 10 x 20 de secunde sprint cu 40 de secunde de repaus

Sesiunea 2: 15 x 15 secunde sprint cu 30 de secunde de repaus

Sesiunea 3: 7 x 30 de secunde sprint cu 60 de secunde

Sesiunea 4: 20 x 10 secunde sprint cu 20 de secunde de repaus

5. Fii activ in afara salii de sport

Pentru a arde calorii in plus si a pierde mai multa greutate, iti poti creste si activitatea zilnica.

De fapt, cat de activ esti pe parcursul zilei, cand nu faci exercitii fizice, joaca un rol foarte important in pierderea in greutate si obezitate.

De exemplu, diferenta dintre un loc de munca la birou si un loc de munca unde exercitati activitate fizica poate reprezenta pana la 1.000 de calorii pe zi. Aceasta este aceeasi cu 90 pana la 120 de minute de exercitiu de mare intensitate.

Schimbarile simple de stil de viata, cum ar fi mersul pe jos sau mersul pe bicicleta la serviciu, luarea scarilor, mersul la plimbari afara, sau chiar curatarea casei te pot ajuta sa arzi o multime de calorii.

6. Postul intermitent este un alt mod simplu de a reduce greutatea rapid

Intermittent fastin concept – empty plate on blue background, copy space

Postul intermitent este un alt instrument eficient si dovedit pentru eliminarea grasimii.

Te obliga sa-ti reduci aportul de calorii, din moment ce iti limitezi consumul la un timp scurt.

Exista multe protocoale diferite, cum ar fi un post de 16 ore cu o fereastra de alimentare de 8 ore sau un post de 20 de ore cu o fereastra de alimentare de 4 ore.

Daca combini postul cu exercitiile fizice, poate fi intelept sa faci postul intr-un alt moment decat antrenamentul tau.

7. Foloseste aceste sfaturi pentru a reduce retentia de apa

obezitate

Cum sa slabesti mai usor eliminand excesul de apa din organism? Exista mai multe alte metode te pot ajuta sa scapi de retentia apei. Acestea includ:

Extract de papadie: un supliment numit extract de papadie poate ajuta la reducerea retentiei de apa.

Bea cafea: Cafeaua este o sursa sanatoasa de cofeina. Studiile sugereaza ca cofeina te poate ajuta sa arzi mai multa grasime si sa pierzi excesul de apa.

Intelege-ti intolerantele: Mancand lucruri la care ai intoleranta, cum ar fi glutenul sau lactoza, poate duce la retentie excesiva de apa si balonare. Evita alimentele la care crezi ca poti fi intolerant.

8. Cum sa slabesti cu ajutorul suplimentelor?

Te intrebi cum sa slabesti cu suplimente alimentare? Suplimentele termogene sau arzatoarele de grasimi, contin ingrediente naturale si sunt concepute pentru a iti stimula metabolismul si a creste arderea grasimilor.

Cuvantul „termogenic” inseamna literalmente producator de caldura.

Termogeneza este procesul prin care corpul tau arde calorii, pentru a produce caldura.

Atunci cand corpul tau arde calorii, genereaza mai multa caldura. Astfel incat suplimentele care stimuleaza metabolismul sau arderea grasimilor sunt considerate termogene.

Suplimentele cuprinse in BODY LINE SLIM PACK contin un amestec de compusi care stimuleaza metabolismul. 

Aceste suplimente te vor ajuta sa slabesti sau sa arzi mai multe grasimi corporale.

Incearcă  – eficient în Cura de slabire.

  • Un pachet de suplimente pentru slabit, create din ingrediente naturale, ce te pot ajuta sa arzi cat mai multe calorii si sa nu ramai niciodata fără energie. O metoda de slabit cu rezultate reale!!
cum sa slabesti cu suplimente

Cele mai bune proteine pentru slabit – BODY LINE MAN PACK – slabire barbati – suplimente pentru slabit la sala. Proteine de slabit barbati!

BODY LINE MAN PACK (suplimente de slabit barbati) conține o combinație de produse eficiente în

  scăderea în greutate,
√  plus de energie,
√  creștere în masă musculară,
√  recuperare.

cum sa slabesti rapid

Prin optimizarea regimului de dieta si antrenament, poti pierde o cantitate mare de greutate in doar o saptamana.

Desi aceasta nu va fi o pierdere de grasime pura, va poate da startul si motivatia de care ai nevoie pentru a urma o dieta mai durabila. Nu trebuie sa urmezi toti acesti pasi, dar cu cat vei aplica mai mult, cu atat vei pierde mai multa greutate. Retine ca persoanele care urmeaza „diete fulger” adesea ajung sa castige toata greutatea inapoi cand termina

Cand saptamana se va termina, vei sti deja cum sa slabesti si ar trebui sa treci la un plan mai durabil, astfel incat sa poti continua sa slabesti si sa mentii acest ritm.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *