fbpx

Dieta disociata

      Dieta disociata – regim disociat, este în general un program distribuit pe mese ori zile. Are ca obiectiv consumul separat de alimente din mai multe grupe alimentare pentru a avea o digestie cât mai ușoară, dar și mai rapidă.

Aceste grupe alimentare vor fi după un anumit plan deoarece carnea, lactatele, fructele și legumele sunt digerate în mod diferit.

Dieta disociata

                Prin urmare, principala regulă a dietei disociate, este să nu amestecăm diferite tipuri de mâncare la o masă sau într-o zi, depinde de varianta pe care o alegeți.

                Dieta disociata este o dietă benefică organismului întrucât prin acest mod se slăbește sănătos, treptat, mai ales datorită faptului că după terminarea dietei nu va trebui să vă faceți griji că vă veți îngrășa excesiv la fel ca în cazul altor modalități de slăbit care în general, nu sunt cele mai sănătoase.

Nu vă veți îngrășa după renunțarea la dietă deoarece combină toate grupele alimentare pe care le consumăm zi de zi, într-un mod disociat.

Reguli ale dietei disociate

                Există câteva reguli care ar trebui urmate cu strictețe. Dacă ele nu vor fi urmate, atunci rezultatele nu vor apărea. – Dieta disociata

  1. Reducerea consumului de sare.
  2. Se pot consuma sucuri, dar doar naturale, în zilele în care trebuie să consumați fructe sau legume.
  3. În loc de deserturi, consumați ceaiuri, fără zahăr. Pentru înlocuirea zahărului, folosiți îndulcitor.
  4. Nu combinați carbohidrații in regimul disociat! Spre exemplu, dacă ați mâncat cartofi, nu mâncați și paste.

De ce nu trebuie să amestecăm alimentele în timpul unei singure mese? Dieta disociata

                Alimentele nu trebuie să fie amestecate deoarece spre exemplu, digestia carbohidraților nu este la fel ca cea a proteinelor.

Funcțiile sistemului digestiv ale organismului nostru însă se ocupă de acestea, dar este mai dificil să realizeze ambele digestii. Aici intervin dietele disociate pentru că într-o zi sau la o masă, consumând doar carbohidrați, iar la alta doar proteine, digestia va fi mai ușoară.

Ce ar trebui să consumăm in acest regim disociat?

                Dieta disociata vine cu anumite avantaje deoarece nu vă este impus să consumați doar un singur tip de aliment pe tot parcursul ei. Faptul că veți avea schimbări zilnice ale categoriilor alimentare sau ale alimentelor propriu-zis, nu vă va fi dificil să țineți această dietă.

                Grupele alimentare sunt următoarele:

  1. Proteine: carne de pui, carne de vită, pește, nuci, ouă
  2. Legume: vinete, fasole, castraveți, ardei gras, ceapă, usturoi, sfeclă, ridichi, ciuperci, broccoli, salată verde, varză, cartofi, morcovi
  3. Fructe: banane, mere, lămâi, portocale, roșii, mandarine, cireșe, kiwi, căpșuni, struguri, pepene
  4. Grăsimi: ulei de măsline, uleiuri vegetale
  5. Lactate: lapte cu puține grăsimi, iaurt, brânză
regim disociat

Ce nu ar trebui să consumăm in dieta disociata?

                Nu ar trebui să consumăm cele mai nocive produse: alcoolul, zahărul și sucurile carbogazoase. Acestea nu sunt interzise doar în cazul dietelor, ci ar trebui limitate și în viața de zi cu zi.

                Eliminăm mâncărurile de tip fast-food, semi-preparatele și fructele sau legumele la conservă! Deși tot fructe și legume sunt, acestea trebuie să fie proaspete.

                Apa nu trebuie să lipsească, însă evitați consumul de apă cam cu jumătate de oră înaintea mesei astfel încât aceasta îngreunează digestia dacă este utilizată la un interval scurt înainte de a mânca. Evitați-o de asemenea și în timpul mesei.

Dieta disociata

Ce variante de dieta disociata sunt?

                Există 2 variante, fiecare om alegându-și tipul de dietă disociată pe care îl va urma după preferințe. Acestea se vor desfășura în cadrul unei săptămâni întregi.

1.      Prima variantă – dieta disociata pe mese

La fiecare masă se vor consuma alimente din diferite grupe alimentare, de exemplu:

  • Micul dejun: fructe, legume, ouă, lactate
    • Dejun: lactate, legume fierte, pește, carne de pui
    • Cină: pește, fructe legume

Din fiecare dintre alimentele de mai sus, desigur, se alege doar câte unul, mesele fiind diferite de la una la alta.

2.      A doua variantă – dieta disociata pe zile

În fiecare zi a săptămânii vor fi mese diferite. Cum ar fi:

Ziua 1: legume

Ziua 2: carne

Ziua 3: lactate

Ziua 4: fructe

Ziua 5: pește

Ziua 6: cereale

Ziua 7: ouă

Astfel, alimentația se va schimba de la o zi la alta, nu pe parcursul unei zile.

Ce avantaje Avantaje are un regim disociat sau a unei diete disociate

  1. Primul avantaj este că veți slăbi. Veți da kilogramele în plus într-un mod plăcut, deoarece veți reuși să consumați să consumați mai multe alimente.
  2. Este ușor de urmat datorită regulilor impuse care nu sunt absurde și nici imposibile.
  3. Veți putea mânca într-un mod în care veți reuși să ajungeți la saturație deoarece această dietă nu vă impune printr-un mod prin care v-ați putea înfometa.
  4. Ajută la schimbarea stilului obișnuit de viață, care de cele mai multe ori este precar, într-un stil de viață sănătos.
  5. Este accesibilă din punct de vedere financiar deoarece în mare parte, consumăm ceea ce mâncăm cu aproximație zi de zi, dar în alt mod.
  6. Nu vă veți mai balona deoarece anumite combinații alimentare sunt nepotrivite și provoacă probleme digestive.

Regim disociat – Are rezultate?

                La început, e normal să nu aveți încredere. Dar această dietă este sănătoasă și dă rezultate tocmai prin prisma faptului că sunt mai multe combinații de mâncare.

Există multe diete care impun un anumit regim alimentar, care dezobișnuiește corpul de anumite alimente. Acesta este un lucru negativ deoarece la renunțarea respectivei diete, vă puteți îngrășa dublu față de cum erați înainte.

Așadar, combinând alimentele, pe zile sau mese diferite, organismul va primi aportul de proteine, glucide și lipide de care are nevoie.

                În principiu, scopurile dietei sunt eliminarea kilogramelor în plus într-un mod sănătos, acest fapt realizând și o schimbare metabolică, metabolismul jucând un rol important în organismul nostru.

Pentru a sustine arderea grasimilor si accelerarea organismului, noi iti recomandam cateva suplimente nutritive naturale:

Suplimentele cu efect de termogeneza, ce accelereaza metabolismul si ard grasimile au o eficienta mare si rapida in a slabi, daca sunt sustinute si de o alimentatie sanatoasa, corecta. Dieta disociata

Fat Burner X3, conține 3 ingrediente de top, cu efecte reale:

Carnitina, Extract de Ceai Verde și Crom –  o cu combinatia perfecta pentru arderea grasimilor.

Fat Burner X3 are următoarea compoziție (per porție):

  1. L-tartrat de L-Carnitina – 2100 mg
  2. Extract de ceai verde – 450 mg, din care cafeina, 31,5 mg
  3. Crom – 100 μg (250% RDA)
Dieta disociata

Ce suplimente sunt indicate in regimul disociat?

Regim disociat ca la carte contine un supliment nutritiv cu acțiune imediată, Platinium Thermogenic Protein, este un produs fără grăsimi, cu un conținut de 82% proteine din zer cu absorbție rapida, ce poate înlocui cu brio 1-2 mese din zi.

Platinium Thermogenic Protein este o masă completă, fără grăsimi și fără carbohidrați. Mancand fara grasimi și carbohidrați , practic nu ai cum să te  mai îngrași.

Comsumați dimineața, între mese sau chiar înainte de culcare aceste proteine pentru slabit femei.

regim disociat cu suplimente

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.